Dark

WISDOM REMOVAL • LIZA AFTER DENTIST 

Subscribe
Views 865K
99% 86 000 415

Wisdumb as hell.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
Beast editing brought to you by: Brian Vannucci @vannucci_fy
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
Keep up with the Koshy:
TIKTOK: www.tiktok.com/@lizzza
INSTAGRAM: lizakoshy​​
TWITTER: lizakoshy​​
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
Skin brought to you by my affordable beauty and skincare line / routine here: www.oneofonebycestmoi.com
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
Please subscribe, if you please:
uslift.info​​
uslift.infotoo​​
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
Thank you always, my fellow wisdomless individuals.

All love,
Liza

Published on

 

Jun 9, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 0   
Mira rock
Mira rock 11 minutes ago
Miss you girl 😅
Casandra Tudon
Casandra Tudon 12 minutes ago
Getting mine out next week.. i only get the weekend off lol and back to my 12 hour work shifts.. any advice???
Hannah Taylor
Hannah Taylor 14 minutes ago
Lol I’m watching this and then I realised I have the dentist today
Silence SHUSH
Silence SHUSH 44 minutes ago
I need a friend like this. All my friends are dry compared to her when it comes to humor. Dang.
generati0n_rand0m
The Queen is still great at editing
nktart
nktart 2 hours ago
at this point is it the anaesthesia talking or just liza and her wacky bright personality
Mollie Scrizisbryck
i swear i was laughing this whole video, you are like the funniest person on earth, even when you arent trying XD
Isabella Hays
Isabella Hays 3 hours ago
i snorted when she was ringing the bell
Erika112296
Erika112296 3 hours ago
“I went to Coachella”😂😂😂
Anna Cousins
Anna Cousins 3 hours ago
lol......
Fatat 'iifriqia
Fatat 'iifriqia 4 hours ago
Do we get this “wisdom tooth” removed in Kenya? Anyone Seems like I missed it😂
Snake Child
Snake Child 4 hours ago
RIP Liza I feel your pain
Jj and Mj
Jj and Mj 5 hours ago
Wisdom teeth removal 😬
Patriciaabigail
Patriciaabigail 5 hours ago
3:39 had be dying 💀💀
Роман Дорота
😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Crystal Reynolds
Crystal Reynolds 5 hours ago
Texas Texas
Abigail Kettley
Abigail Kettley 5 hours ago
Liza- ‘not bad! Not ba…. ‘ Also Liza- ‘gags after saying that’ 💀😂
Marta
Marta 5 hours ago
I don’t understand why people get soooo drugged out at the dentist in the U.S 😅 When I got my wosdom tooth removed I had two shots og local anesthesia (nummer) in my gum area and that’s it 🙃
stickanime
stickanime 6 hours ago
I dont recall her having any wisdom to begin with🤣🤣🤣
Monet Orr
Monet Orr 6 hours ago
"Im praying for some dainty little fingers" hahahahah
Mmarin8
Mmarin8 6 hours ago
I mis the old liza better :(
Renee Oliver
Renee Oliver 7 hours ago
Really can I go back for some Liza you're hilarious?
HOPESHI TV
HOPESHI TV 7 hours ago
Me tomorrow 😬
Aaron Townsley
Aaron Townsley 7 hours ago
Never get tired of watching her. New video? New shenanigans.
Stfu._. 1234
Stfu._. 1234 8 hours ago
Bruh😭 the elevator music i got excited for and said “ITS THE ELEPHANT MUSIC!”😭😭😭
Julieta Otálora
Julieta Otálora 8 hours ago
LOVE U LIZA
Nancy Borja
Nancy Borja 8 hours ago
You OK Liza?
Emmie
Emmie 9 hours ago
Man I needed this video!!!😂😂😂
Amara St. Cyere
Amara St. Cyere 9 hours ago
I think she acts the lame.................... lol
BW #3000
BW #3000 9 hours ago
😭😭😭
h0n3yd3wTH
h0n3yd3wTH 9 hours ago
HAHA i got mine out june 10 worst pain EVER
Simply Dimitri
Simply Dimitri 10 hours ago
I an her S P A W N
SUPREME GAMING
SUPREME GAMING 10 hours ago
When the doctor told her about ketamine and she said can she go back for it I was cracking up 😂😂😂😂😂
[ q u a c k ]
[ q u a c k ] 10 hours ago
I’m getting my wisdom teeth out tomorrow 🥲👍
emma4960 emma4960
emma4960 emma4960 10 hours ago
Hear me out... "Liza & Nai" Collab !!
Janina Vuoti
Janina Vuoti 11 hours ago
i just never stop wondering why they gotta drug people like that in the us. in europe we just get the tooth removed and move on with our days
Living Life
Living Life 12 hours ago
Your mom is so great 🤣😂🤣😂. I bet she fed her the baby food too 🤣😂🤣🥰
Lia Ayes
Lia Ayes 13 hours ago
LOL
idiel24
idiel24 14 hours ago
And then he lost his touch lol The hole video mood and 2 funny When she even drugged doesnt serm drugged but just herself lol
Ashlea Booker
Ashlea Booker 18 hours ago
You mom is soo pretty 😍 😍😍😍😍😍😍😚😍
Marla Bernard
Marla Bernard 18 hours ago
I’m get the top dentist from 2016, 2017, and 2018 and then he lost his touch Had me dead ☠️🤣☠️
bcvbb hyui
bcvbb hyui 20 hours ago
I love how her mother is filming like mothers do🤚🏼
Kim Taemy
Kim Taemy 20 hours ago
Her level of hype crackhead fun energy is too high in side her body so when she has anaesthesia on she just look.... less crackhead energy but it's still there
Ivette Torres
Ivette Torres 21 hour ago
I got mine out too back in may but I got all 4 out and they had to break some bone to get them
Destiny Goris
Destiny Goris 21 hour ago
Why did I already think that she was high in the beginning of the video lmfaoo
bcvbb hyui
bcvbb hyui 20 hours ago
The only difference is that she speaks different… it had no effect on her personality 😂
Nikki Van Nostrand
Nikki Van Nostrand 22 hours ago
The “feed it to me like a baby bird” got me 😂😂
Lau_
Lau_ 22 hours ago
even with anesthesia she never comes out of character
Bonnie Green
Bonnie Green 23 hours ago
Your mom is absolutely stunning
Noura S
Noura S 23 hours ago
I was literally shitting my pants as I was watching this😭💀
Aaliyah Jolivette
Aaliyah Jolivette 23 hours ago
I would like to speak to the maamager🤨
Jacob Warren
Jacob Warren Day ago
WTF
Veronika
Veronika Day ago
Omg I love high liza koshy
Allan Frazão
OMG HER FACE AT 3:25
alyssa lewis
alyssa lewis Day ago
I have to get mine taken out and this made me feel better.
Chloe Driscoll
I’M CRACKLING
Maddie Shields
i just got mine out 3 days ago im in TREMENDOUS pain😂
Lauren L.
Lauren L. Day ago
I will come back to this video for years to come for constant therapeutic laughter and enlightenment. Thank you always Liza!
Mireya Naomi
Mireya Naomi Day ago
THE HONK BRO IM DEAD.
Enrique Ramirez
😭😂😂😅💀❤️💜💜💜💖
? No-Name?
? No-Name? Day ago
The only difference is that she speaks different… it had no effect on her personality 😂
Jannah hany
Jannah hany Day ago
Why is high liza normal liza 🤣🤣🤣
Yesenia Saldana
Feed it to me like a baby bird😂
Valeria Olguin
That and I like talking
Brooke Wilkins
Hay I'm from Texas and we don't take like that some do but not all
Salma sima45
Salma sima45 Day ago
The flawless leather spectroscopically entertain because death continuously confuse times a acrid step-son. husky, glib violin
Therese Cortes
Cant tell if she's just reg liza or high liza
mindiyk
mindiyk Day ago
😂😂😂😂😂😂😂😂
It's Pringle all day🤞
I don't understand how everybody I watch who gets their wisdom teeth removed are perfectly fine when they come out but then when I had mine removed I was extreme pain and my face is swollen oh so swollen
Zara Chase
Zara Chase Day ago
😂😂 girl your funny
chaabi Marocain موسيقى الأعراس
لي عشاق😍 شعبي🎻 شلحلة 💥راي 🇲🇦الركادة🎺 إبان هنا
B thechange
B thechange Day ago
i will never in my life get tired of liza
Avatar Shawn
Avatar Shawn Day ago
I legit just got my wisdom teeth out too!! It’s fun!!
Avatar Shawn
Avatar Shawn Day ago
I legit just got my wisdom teeth out too!! It’s fun!!
Babetravelling
Her mom is as entertained as us
Michael Murphy
3:25 her face hahahaha
Amit Srivastava
Charlie and Dixie Diamelio are the greatest two entertainers/actresses of our time. Please checkout their videos.
JESUS OUR SOON COMING KING
3:39 what's the name of that SONGGGG!!!!!???????
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
AnaRose Thompson
I never realized how much you look like your mama before. So pretty!
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
Kylie Dixon
Kylie Dixon Day ago
we love the greasy face lol
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
Leyan Defe
Leyan Defe Day ago
omg this made me laugh so hard
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
Forgitty
Forgitty Day ago
ITS NOT BAD 😂
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
teemoondy
teemoondy Day ago
Her glasses look like they’re an Instagram filter they’re so clear on camera
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
scia•machy
scia•machy Day ago
Is like seeing jeff 😂
Miku Resonance
"Feethd it t me like a baby buerd"
Kendra Mazzu
Kendra Mazzu Day ago
Miss u g
ETHAN
ETHAN Day ago
OMG
Rori A
Rori A Day ago
Why does this remind me of Brandon Rogers character Sam?😂
aFlapJack Girlygames
This is what happens to your views when you don’t put effort into uploads 😭
buggy peace
buggy peace Day ago
this video reminded me of the time when david got his wisdom tooth removed and liza was with him, mann i miss them together so much.Whenever they both were together it would be so much fun and chaos.
Omar Gales
Omar Gales Day ago
Lol she hit her mom with the, 'I'll do it again." Look after that horn
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
Erin O'Grady
Erin O'Grady Day ago
PLS THE BELL 😩😂
Jeff Jason
Jeff Jason Day ago
h>asApp> m>e>on+128130617>5 🇱🇷🇱🇷interested in Çry:'pT0 drop m.e.ss.age.👆
Sambhavi Shrivastava
you're absolutely adorable
oiuet souiu
oiuet souiu Day ago
"Can I go back for it?" This is pure gold
mxllowe
mxllowe Day ago
i can literally taste the blood and dryness from here omg
Kennie loo
Kennie loo Day ago
Your mom will stay young forever with this kind of humor in her life
Xx•Opal's_iibunnyxX
4:08 Me when I am half asleep wanting a glass of water
Xx•Opal's_iibunnyxX
3:39 Oh liza...Honey your too much....I can't 😂 ✋🏼
oiuet souiu
oiuet souiu Day ago
4:07 reminds me of after we collided “Tessa hits the bed tesaaaaaaa hits bed
lilo lieske
lilo lieske Day ago
i really expected a „I‘m in my moms car“
Queen Hamna
Queen Hamna Day ago
3:57 WHAT WAS THAT 💀