Dark

Saucy Santana - It's a Vibe (Ft. DreamDoll & LightSkinKeisha) [Official Music Video] 

Subscribe
Views 436K
98% 4 274 82

The official music video for Saucy Santana's song, It's a Vibe Feat. DreamDoll & LightSkinKeisha.

Music

Published on

 

Feb 20, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100   
Jayla Lindsey
Jayla Lindsey Hour ago
Saucy Santana it a vide it's My favorite song Lightskinkeisha and Dream Doll 💯 to Saucy Santana it a vide and Light skin keisha and dream Doll 💰🤩💜
Jashan Jones
Jashan Jones 13 hours ago
Its NOT dream doll for me. Its BIG BANK BESHA for me.
Gerliyah Hall
Gerliyah Hall 14 hours ago
This literally a vibe . My sis keisha gone go off ertrip
Ulises Garcia
Ulises Garcia 14 hours ago
DreamDoll killed it honestly. Just wish she’d stop associating with these D listers because she can really make it.
Bella Rosiii
Bella Rosiii Day ago
Dream doll team is making her look perfect.. i mean musical and visual effects are perfect 🤍
Bella Rosiii
Bella Rosiii Day ago
It’s the crack for me
Lavada Craig
Lavada Craig Day ago
They did not have to go this hard on this songgggggg like dangggg
cocokenn
cocokenn Day ago
It’s A vibe for me !
Kelsea Cohen
Kelsea Cohen Day ago
She sound like nicki Minaj
ksc293
ksc293 Day ago
LHH: Miami , New York and Atlanta LINK UP !!!
D.J. Funnyman
Dream doll came to eat all her food 🍱
pinky
pinky 2 days ago
Honestly he didn't need them on this. Santana up next He is so talented
Brian Gullins
Brian Gullins 2 days ago
Dream doll really pumped da GAS on her floww
Berda McCutchen
Berda McCutchen 2 days ago
Love it
Mandy Mercado
Mandy Mercado 2 days ago
I sorry but He's gross
Kyng Paco
Kyng Paco 2 days ago
Y’all ate
Tanya Price
Tanya Price 2 days ago
🔥 🔥 🔥 this shit litty
Linfred Jacobs
Linfred Jacobs 2 days ago
DreamDolls verse murder 😩😩
say. liilk
say. liilk 3 days ago
Look at Shirley 😂😂😂😂
forsythia witch
forsythia witch 3 days ago
this video reminds me of a trashy citrus county drug party lol
Relle Golden
Relle Golden 3 days ago
Turntttt
Londyn Mi'Cole
Londyn Mi'Cole 3 days ago
Pay pal zelle cash app PERIODT
Londyn Mi'Cole
Londyn Mi'Cole 3 days ago
Unfortunately I never heard dreamdoll rap but after this fiya ass verse I will definitely go listen to some of her music. Light Skinned Keisha never fucking fails me gawt damn she ate that shit the fuck up
Zas Monroe
Zas Monroe 2 days ago
U should hear her verse on thot box she killed it
Quanna Dondodda
Quanna Dondodda 4 days ago
Yall hea dream talkin her shit 🔥
Tyrese Edmonds
Tyrese Edmonds 4 days ago
The beat 🔥
Q
Q 4 days ago
:" IT AINT TRICKING IF GOT NIGGA CUTTING A CHECK -for me.
Capo Kishibe
Capo Kishibe 4 days ago
yess
Matthew Mingus
Matthew Mingus 4 days ago
OMG YES
TattedViolinist
TattedViolinist 4 days ago
I’m the plug I’m ya only connect 😂❤️
youngawds music
youngawds music 4 days ago
Can someone make a instrumental please
Jaya Jaya
Jaya Jaya 4 days ago
Its DREAMDOLL FOR MEE❤️❤️❤️❤️🥰
Lizz A
Lizz A 4 days ago
Here for light skin keisha 😍
ermasing
ermasing 4 days ago
Big FREEDA who? Messy Mia what? The vibe is Saucy!!! These bitches know too and stay tryna get a feature with Santana. #imhere4it
Carti With Uzi
Carti With Uzi 4 days ago
Satana dancing at the end 😂
Kelsey W.
Kelsey W. 4 days ago
Lmaoo keisha rap voice irratating 😂
nino trill
nino trill 4 days ago
It’s the female verses for me ❤️👑
MizzyTv .
MizzyTv . 4 days ago
Hello you guys I’m an new USliftr , I just started I would gladly appreciate it if u fits can go maybe like it to help a girl out 😫💓!
yourriderdie
yourriderdie 4 days ago
Lightskin Keisha ate
chile anyways so
chile anyways so 4 days ago
dream is giving me very much nicki minaj vibes
Keyelle Thomas
Keyelle Thomas 4 days ago
it's them doin the chickenhead fa me
Nasia
Nasia 5 days ago
Dream bodied her verse🔥
Alisha Moss
Alisha Moss 5 days ago
Now See This Is The Shit I Cant Fuck With He Was Doing Good Til He Brought The Flower That's Supposed To Be Cocaine In The Video. It's one thing if he really did then That can be respected. It dont even go with The Video. Y'all Can have this dumb Bum Shit
Krystal
Krystal 5 days ago
COLLAB WITH JAYWILL
Tee Baby
Tee Baby 5 days ago
Santana's just always LIT!! It's the Lyric's and, energy he gives for me NOBODY!!! ain't doing it like him🤔 all these rappers sound the same Santana AIN'T came to play!!!!🥵💜 and Santana in his bag give NO f#uc#$ about working with certain female artists 🤑🤑 beef for what CUT THE CHECK I love it
Dream Boy
Dream Boy 5 days ago
Lightskinkeisha killed dream doll 😂😂😂😂
Solid as they Come Neva Fold
The REAL city gurl
Tiveah Egypt
Tiveah Egypt 5 days ago
It’s Dream verse for me js 🔥
Debbie Currie
Debbie Currie 5 days ago
🔥🔥🔥
T Joy
T Joy 5 days ago
It's the proud family chicken head dance for me!! 👍👍🥳
toto rey
toto rey 5 days ago
Not t all the song I was looking for
BriSlay Henry
BriSlay Henry 5 days ago
I fucks wit it 🎵💜💕
Kandace Kandace
Kandace Kandace 5 days ago
It just looks like they had so much fun! Keisha love her ❤️❤️She bodied her verse 😩👏👏👏
Kandace Kandace
Kandace Kandace 5 days ago
I just love Santana!
Magic Dreaa
Magic Dreaa 5 days ago
It’s the everything for me! 💜💜💜
Lifewithposityxo
Lifewithposityxo 6 days ago
It a vibe fa me 😩
Shaquelle Lynk
Shaquelle Lynk 6 days ago
Sick Dream couldn’t keep up with the DRIP 🥵🥵🥵
Shinobi Wave Clan
Dreamdoll saved this song
D. Matias
D. Matias 6 days ago
Dream doll never sounded like that rapping . She trynna sound like lil kim and nicki Minaj 🤦🏻‍♀️
LIFEWITJAE
LIFEWITJAE 6 days ago
Yall look good purr
vbddfy euuyt
vbddfy euuyt 6 days ago
Not dream doll really rapping finally everything else was alright Im starting to hear sum bars 😃
Relyt Goddess
Relyt Goddess 6 days ago
It’s a vibe everyday, I gotta play this every time I’m going to work okay!
Angelique Smith
Angelique Smith 6 days ago
Dream doll has come a long way.
Essence V
Essence V 6 days ago
Yaaaass Dream killt it!
Shanice Johnson
Shanice Johnson 7 days ago
Pay for a b&@ch for u lose her💋
vbddfy euuyt
vbddfy euuyt 6 days ago
It's The femme energy fa me💚💚💚👌🏿
trinibad
trinibad 7 days ago
Trash🤦🏻‍♀️
Sharie D
Sharie D 7 days ago
Dream doll ode wack wtf was that
TONE TONEE
TONE TONEE 7 days ago
❤💙
Motherlynne Mimi
Motherlynne Mimi 7 days ago
Soooo fire 🔥
dazia ray
dazia ray 7 days ago
If Santana laugh like that in the beginning, you know it’s a bop
Ella White
Ella White 7 days ago
Killed it 👏🏾❤️
Mobetta2012
Mobetta2012 7 days ago
Lightskin ate.
Weekends with Mimi
Light skin Keisha killed that!!!!!
Where Are The West Boys
You can tell lil Kim put dream doll under her wing
hyder ahmed
hyder ahmed 7 days ago
THEY STUDY NICKI STYLE lol then girls really really trying to look / sound like Nicki what an impact
Odell Dixon
Odell Dixon 7 days ago
hyder ahmed you're delusional
Jkknbv Vbbj
Jkknbv Vbbj 7 days ago
If he want to be a girl so bad please get ride of the beard 😭🤦🏾‍♀️🅿️
Jarade Blackmon
Jarade Blackmon 7 days ago
THEY ATE THIS TF UPPPPP
ΤΞΖLΛ
ΤΞΖLΛ 7 days ago
The dislikes are the people who DIDN’T pass the vibe check
cuzIcan
cuzIcan 7 days ago
It's The femme energy fa me💚💚💚👌🏿
Rock girl
Rock girl 7 days ago
i'm not gone even lie this song "it's a vibe" love those queens
lllLadydeathlll
lllLadydeathlll 8 days ago
But his pockets ain't slim
Caleb Taylor
Caleb Taylor 8 days ago
It’s his confidence for me☺️, it’s his influence to make people love themselves and carry themselves like royalty for me😘
moniana781
moniana781 8 days ago
THIS. IS. A. VIBE. *correction* THIS. IS. THE. VIBE.
AGENT#007
AGENT#007 8 days ago
Keisha thighs. Can i hv some sis lol
Rock girl
Rock girl 7 days ago
Dream dolls verse sounds so familiar to me is it just me ?
RipleyThe Phoenix
Dream doll is up next, I don’t care, I can’t believe I’m going to say this but she sounds like old Nicki.
Madam.C.J.Walker
Madam.C.J.Walker 8 days ago
Wtf is this😭
Asia’sUnique Life
It’s Keisha for me 😍😍😍
Brianna
Brianna 8 days ago
That's dream doll? She look different....sound different too
Angel shonette
Angel shonette 8 days ago
Dream for me
Berri Hill
Berri Hill 8 days ago
Its BIG BANK BEISHA for me.....
Cymera Kearse
Cymera Kearse 8 days ago
Ahhhhh DREAM BEEN PUSHING THRUUUU BUT I LOVEEEE THIS SHIT AHHH ITS A VIBEEE 🤎🤎🤎🤎🤎🤎.
Christa Parks
Christa Parks 8 days ago
A vibe fore sure..............
Gregory Shaw
Gregory Shaw 8 days ago
Dream ate like duhh.
I like Pancakes
I like Pancakes 8 days ago
Okay I like this👏🏽👌🏽💯
Knowingly
Knowingly 8 days ago
NO!!!!!!👎his voice is irritating asf.
Bella’s Shmoney
Wow, dream doll actually sounded good , that’s a first 😜
The Magical Raven
It’s the illegal activity for me.
The Magical Raven
It’s the table flip for me.
Lexie.D
Lexie.D 8 days ago
Dream dolls verse sounds so familiar to me is it just me ?
Destiney Lucero
Destiney Lucero 8 days ago
THIS GOOOO CRAZYYYYY
Lorelei Crothswaight
Just here to get saucy
Mani Banks
Mani Banks 8 days ago
Shirleyyyyyyy 😍
Next
Clown World
3:43
Views 314K
Beat Box 3
3:21
Views 270K