Dark

Hide And Seek Across The Earth! 

Subscribe
Views 20M
98% 196 290 2 315

I hosted a massive Hide and Seek server with creators like Technoblade, Fundy, Smallant, and more! This video took hours to film because the build was impossibly big haha.
Thanks to MattiBorchers for building this map for us! Check out his Discord here: discord.gg/W2yqbn6
SUBSCRIBE OR YOU'LL HAVE BAD LUCK
New Merch - shopmrbeast.com
Join our discord server for your chance to compete in future Minecraft challenges!
discord.gg/kCQKvZD
----------------------------------------------------------------
follow all of these or i will kick you
• Facebook - MrBeast6000/
• Twitter - MrBeast
• Instagram - mrbeast
--------------------------------------------------------------------

Gaming

Published on

 

Apr 4, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100   
Technoblade
Technoblade 14 days ago
anything for the $10,000 MrBeast Gaming Refrigerator
FabianSzpak Games
FabianSzpak Games 10 days ago
ok
Oliver Snarr
Oliver Snarr 13 days ago
My Mom Said If I get 100 SUBS By The End Of The Month I get a New PC(no cap)
Nicky64
Nicky64 13 days ago
Im the last comment
Nicky64
Nicky64 13 days ago
6
Nicky64
Nicky64 13 days ago
7
boyish.revolution
boyish.revolution 8 minutes ago
Why does mr beast have so much money
Doggie Doge
Doggie Doge 9 minutes ago
2:17 destroys Moscow dies 2 mins later
Yousef Gaming
Yousef Gaming 11 minutes ago
4:04 i my favorite part
Pokémonfan _2009
Pokémonfan _2009 20 minutes ago
4:03 BWAHAHAHA I DIED
Rico Seraphim Tolentino
2:20 the fun begins
StarScreenStudio
StarScreenStudio 22 minutes ago
Technoblade and iamwildcat should work together
thegamegod
thegamegod 51 minute ago
lol when chris said the opra thing its the opra house mate
donate 's
donate 's 55 minutes ago
YoU GeT A 500 DOllaAr Taco bell gift card bec I am Mr beast -Carl the smart one
NumberOne Channel19
NumberOne Channel19 56 minutes ago
Can we just appreciate the fact that Ethan put the Indian drama scene in?
NumberOne Channel19
“Take that, France!”
JohnJack FURONG
im from new zealand
B-Rad Entertainment
Chris : "I guess so, cause Mr. Beast never lies." Mr. Beast two seconds later : "I lied about sparing you."
Kylie Clark
Kylie Clark Hour ago
I felt like a god when mr beast did that 360 spin then killed
Alicia Chia
Alicia Chia Hour ago
Did any one else notice the nails 7:09
B-Rad Entertainment
Where did you get the map?
Jorge Rodriguez
Dream better than pig
Optc Fantasy team
SMALL ANT KNOWS MR BEAST WTF
WyattOO15OO
WyattOO15OO Hour ago
I like technoblade and dream bc they know some tricks that I wanted to learn even u bc your vids are interesting
Osman Bonfim Costa
4:03 LOL
Lucario 722
Lucario 722 Hour ago
4:04 hang on guys Technoblade left the stove on at home DONT worry
MrGamer08
MrGamer08 Hour ago
Carl: here’s ur Taco Bell gift card because I’m mrbeast snd I don’t lie 2 minutes later, Mrbeast; I lied
Diego Doors Plays
Diego Doors Plays 2 hours ago
U should make a hide and seek in the Dominican Republic
Anthony
Anthony 2 hours ago
Oh ele
evie sadler
evie sadler 2 hours ago
....... wait karl was IN this video i just realised that! ;o
Shredded Beez
Shredded Beez 2 hours ago
Funny gets to meet his grandma 😂😂😂
•August•
•August• 2 hours ago
Did anyone see Karl’s pink and white nails at 7:08
Nightmare Unknown
Nightmare Unknown 2 hours ago
Can you try to beat Minecraft without destroying any trees
Apsu Papsu
Apsu Papsu 2 hours ago
All of The stuff he says ha
Apsu Papsu
Apsu Papsu 2 hours ago
NOO NOT FINLAND IN EUROPE
Apsu Papsu
Apsu Papsu 2 hours ago
Pls Finland its My country
Advaitha Bhat
Advaitha Bhat 3 hours ago
0:16 why is Canada so white its not super snowy there?
ChaoticSquiggles
ChaoticSquiggles 3 hours ago
Did Ranboo get his gift card and his fridge though?
Mango
Mango 3 hours ago
YOU'RE NOT DA BABY 1:02
LikeFlow Bass Boost
SMALLANT🔥🔥
Yesenia Cortez
Yesenia Cortez 4 hours ago
Mister best my birthday was on yesterday and i’m NOW 11
grugg the cave man
grugg the cave man 4 hours ago
bro ur discord is full
Apple Boii YT
Apple Boii YT 4 hours ago
This was so corrupted ngl
ST FU
ST FU 4 hours ago
I wish wadzee and dream was also included
Taylorboizgaming
Taylorboizgaming 4 hours ago
When they were asking where's new Zealand... I FELT THAT 😢
Philosopher Corn
Philosopher Corn 4 hours ago
7:16
Carolyn Morgan
Carolyn Morgan 4 hours ago
Jimmy takes 10 minutes to take a dump
Maja Munk
Maja Munk 5 hours ago
Lolll the Tecnoblade vist scene.. BAHAHHA TECNOBLADE NEVER DIES
tavgun singh
tavgun singh 5 hours ago
1:54 BRUH XD i didnt expect those indian sound effects
Oleho adolphe
Oleho adolphe 5 hours ago
Also your the best MrBeast
Oleho adolphe
Oleho adolphe 5 hours ago
Why did nobody bury their self. Like big and put a block on the top that will help!
CJ Dub
CJ Dub 5 hours ago
Wait smallant was in this! He is one of my favorite twich streamers
Lasepreme
Lasepreme 5 hours ago
whatever Chris does... he will always be a nice guy. never gonna give you up... get rickrolled
Sebastian Naismith
Sebastian Naismith 5 hours ago
Hello
Sebastian Naismith
Sebastian Naismith 5 hours ago
Ldd
Sebastian Naismith
Sebastian Naismith 5 hours ago
Hello
The PheNomEnaL PraX
yo
ItsCrazy Gamer
ItsCrazy Gamer 5 hours ago
That indian drama scene with chris and chandler😂
BOoM SqUaD
BOoM SqUaD 5 hours ago
bruh why did they not build bases underground
oliver winther
oliver winther 5 hours ago
techno thicc
Scarlett Truffle
Scarlett Truffle 6 hours ago
*h a h*
rosy lopez
rosy lopez 6 hours ago
A
oofmaster
oofmaster 6 hours ago
they could of hid in my house
XLR8
XLR8 6 hours ago
Mlg 360 clutch ooooohhhhh
Noah Marcolla
Noah Marcolla 6 hours ago
Conors a snitch
Mr_cookies _YT
Mr_cookies _YT 6 hours ago
Mr beast: we’re going to deleted Asia Asians: **nervous sweating**
malmohabbe_
malmohabbe_ 6 hours ago
CAn you make ikea tower in sweden
Axstro Montages
Axstro Montages 6 hours ago
At least chandler can’t hide in the bathroom this time
Puppet hina
Puppet hina 6 hours ago
2:17 the scene ya'll search for
TaeTaeSaranghae
TaeTaeSaranghae 6 hours ago
Lol he did not even allow him to say anything though he saod he had 5 secs to say
The Shmemulak
The Shmemulak 6 hours ago
All of this for a fridge
_FiFe_
_FiFe_ 7 hours ago
Dont like what you did on the Eiffel Tower -French Community
Wiliam m
Wiliam m 7 hours ago
Æ
Stanley Zheng
Stanley Zheng 7 hours ago
Lol
Ncnd Cena
Ncnd Cena 7 hours ago
Wow that was so amazing
Boi Bek
Boi Bek 7 hours ago
OMG SMALLANT IS IN THIS VIDEO????
Damodaran Kdp
Damodaran Kdp 7 hours ago
Mr beast: you have 5 seconds what do you have to say? Dream : *speedruns minecraft*
BloxBlame
BloxBlame 7 hours ago
1:54 when the Indian scene just got real
sibers
sibers 7 hours ago
You should have been crouching chandler
Owen Noon
Owen Noon 8 hours ago
Karl is Handsome
Sir isaac Newton
Sir isaac Newton 8 hours ago
This editor is getting a raise
NAME nickname
NAME nickname 8 hours ago
ur mad?
AnimePica
AnimePica 8 hours ago
Why Asia why Asia just Bc we Asian gotta be Asia Japan China and my family Vietnam and also korea come attack mr beast and Chris!
small pie
small pie 8 hours ago
Did chris destroyed a mosque? Before he catch chadler?
Shuvam Bikram Shah
Shuvam Bikram Shah 8 hours ago
Hahaha, That Indian drama music soo damn funny😂😂
Dhruba Sharma
Dhruba Sharma 8 hours ago
Indian reference is awesome
Nona Pantonial
Nona Pantonial 9 hours ago
Mrbeast telling what you wanna say buy the time is up fundy not said to subsciribe
Neon Boy_367
Neon Boy_367 9 hours ago
Techno = camouflage god !!
Tvspec
Tvspec 9 hours ago
They should really start Mrbeast SMP
Evangeline Raghavan
1:55 5:01 do u find this 2 scenes funny cause i do LOL
Shagi Rani
Shagi Rani 9 hours ago
That chris and Chandler scene reference to indian serials is just lit....
James Charles fan
James Charles fan 9 hours ago
Didn’t u just have 16 mil like 3 hours ago
Empire of ants
Empire of ants 9 hours ago
:( I am a subscriber from the uk Jimmy
felix hamel
felix hamel 9 hours ago
SmallAnt and Mr.Beast ! The biggest crossover ever (For me)
Mary-May Gallifant
Mary-May Gallifant 9 hours ago
ha
L W
L W 9 hours ago
My dad was born in new zeland
Gacha Angel
Gacha Angel 10 hours ago
So you r telling me the enderman hid underwater
Colin Harrison
Colin Harrison 10 hours ago
You have five seconds to say something: *silence in despair*
Space Hunters
Space Hunters 10 hours ago
Turkey not desert
BigTimerRBLX
BigTimerRBLX 10 hours ago
HA
Sumi Kaur
Sumi Kaur 11 hours ago
1:54 is anyone Indian here if you are please see this I think you know what this sound is🤣🤣
Fernando Flores
Fernando Flores 11 hours ago
IT was close technoblade
Hypermax
Hypermax 11 hours ago
1:54 indian serial themes intensified
Robert Gibson
Robert Gibson 11 hours ago
Faucet you
Robert Gibson
Robert Gibson 11 hours ago
F. U. C. Kkkk. You
Its S1mon
Its S1mon 11 hours ago
1:54 lmfao the indian edit💀💀💀💀💀✋✋
Next